Sain sitten minäkin työvuoron jälkeen väkerrettyä kortin kasaan Jehkottaren haastetta varten. Malli oli mukava ja sitä oli kiva tehdä. Koetin opetella uutta väritystapaakin tähän eli Tilda on väritetty öljypastelliliiduilla ja sitten väri on levitetty stumpilla ja pellavaöljyllä. Tälläinen siis tuli ensimmäisestä yrityksestä, ehkä harjoittelemalla pääsee parempaan tulokseen. Ihan yhtälailla en innostunut kun aiemmin ProMarkereista, mutta eiköhän tätäkin tekniikkaa tule käytettyä. Ehkä tuohon oikeaan yläkulmaan pitäisi vielä lisätä jotain....hmmm...

I made this card after night shift for Jehkotar card challenge. I liked the sketch. I tryed new coloring technique here, I used oil pastels and then I smoothen colors with linen oil. So this was my first attempt, I liked technique but I am not so excited that I was when I used ProMarker at the first time, but I am quite sure that I will also color in that way too.
1685562.jpg