Aivan ihana olet SAY!!! Olen saanut aivan ihania asioita SAY:ltani ja hän on nähnyt ihan hirveästi vaivaa! Yleensä kun olen saanut SAYn paketin olen ottanut sen lennossa vastaan ja kuitannut emolle ja ajatellut että postaan sitten hieman myöhemmin. No sitten kun se jää niin eipä tule postattuakaan... Nyt kun hetken saan rauhassa istua koneella (muksut ei ole kotona ja Prinssikin on Kouvolassa), niin nyt ei ole sitten kameraa... Viimeisin lähetys oli kaunis virkattu liina (on jo telkkarin päällä), skräppikartonkia ja tarroja, kirjaimet ovat huippuja! Aiemmin olen saanut mm ristipisto- ja kanavatyöpakkaukset, tarroja ja virkatun enkelin. Virkatut työt ovat todella kauniita! Ihailen ihmisiä jotka virkkaavat, sillä oma pinnani ei siihen riitä.
Minulla on jo pienen pieni aavistus kuka SAYni voisi olla... Saa nähdä osuinkos oikeaan...
Mutta KIITOS YSTÄVÄNI!!