Lähes koko askarteleva maailma tuntuu olevan hulluna Magnolian leimasimiin ja tässä suhteessa en minäkään tee poikkeusta :). Ostin Sinellistä jouluisia Tilda-tyttösiä jo viime vuoden puolella ja tänään tuli viesti Crafticasta, että tilaukseni on postissa. Yksi Tilda pitäisi tippua postiluukkuun piakkoin huuto.netin huudosta, eli kyllä näitä pääsee nyt kokeilemaan :) Joulukortteja tein jokusen, tosin ne jäi kuvaamatta loppuvuoden hektisyyden takia, yhden sain säästettyä kuvaa varten.

It seems like almost everyone in crafting world is crazy for Magnolia´s stamps, I am too... I just ordered few more of them and they will be in my hand quite soon, net store has already sended them to me!
I made few christmas cards last year but didn´t take pics of them. I took afterwards pic from my friends card.
 1270520.jpg

Aina olisi syytä kiittämiseen ja niinpä täältä löytyy 2 Kiitos-korttia

There is always reason for say thanks, so here is 2 Thank You-cards.

1270524.jpg
1270522.jpg