Ihan selkeästi olen allerginen yhteisille vapaapäiville ja uloslähtemiselle! Sovittiin Prinssin kanssa että kun kerrankin on kokonainen yhteinen vapaa-päivä ja typy ja pojukaan eivät ole kotona, lähdetään teatteriin tai elokuviin ja sitten syömään torstaina. Keskiviikko-aamuna iski sitten vuosisadan flunssa ja minä ollut enää mihinkään kykeneväinen... Prinssille tämä ei ollut ongelma "vuokrataan kotiin joku leffa ja minä teen ruokaa, saadaankin enemmän kun ostetaan kaupasta". No torstaina puolilta päivin Prinssi lähti kauppaan ja minä makoilin kotona. Kotiin tultua Prinssi haki minut syömään "nopeaa ruokaa", jotta ei olisi niin nälkä ja voisi tehdä ruuan rauhassa."Pikaruokana" oli Ceasarsalaattia kanalla, fetasalaattia ja kanan rintapaloja. Valkkari ja flunssa tekivät tehtävänsä ja minä menin "ruoka-levolle", joka kesti 2,5 tuntia... Kun heräsin oli Prinssillä kokkaus jo hyvässä vauhdissa ja alkupalat tehtynä. Menu oli aivan ihana! Alkupaloina Avokadoja katkarapu-sinihome täytteellä, pääruuaksi härän filepihvi maustevoilla salaatin kera ja jälkkäriksi marenkisitruuna-uunijäätelöä, niin ja jos olisi jaksettu oli vielä juustotarjotinkin varattuna. Kyllä, tuo mies ON varattu ja siitä en irti päästä :)

We decided to go out with my Prince but I got a flue. My Prince decided to make dinner for me and here is what we had. Starters avocado with shrimp and blue cheese sauce, beef with salad and dessert was marenque-citron-oven ice-cream. Yes, I won´t let him loose He is MINE! ;)

1477481.jpg

1477480.jpg

1477479.jpg